søndag 27. januar 2013

Vinter på øya.

Flotte vinterbilder kan det bli, om man leter litt.



Denne søndagen er i ferd med å avsluttes.
Helgene er gode å ha.
Har syslet med mine ting, og tatt endel bilder
av vinteren, som vi plutselig fikk.
Vakker er snøen der den ligger
på greiner, og dekker naturen
på sitt vis.
Det går fra litt minus på fredag, til nesten sludd på lørdag.
Men så fryser det til utpå lørdag,
og blir et flott vær.
Dagen i dag startet med litt sørøst bris.
Sener økte vinden på,
og det blåser godt nå på kvelden.
Minus 3 grader.


Dette er Bazinga.
Sandra og Daniels pus, som jeg tar meg av,
mens de utdanner seg i Trondheim.
Her på Lovund trives hun godt.
Gode stunder har vi sammen.
Her hilser hun til de to.




Dette er utsikten fra det minste fjellet Nova.
Eller Nøvva som vi sier her.
Langt i det fjerne , og mot høyre kant
sees Hestmannen.
Midt i bildet ca, er Nesøya.

2 kommentarer:

  1. For en fin blogg du har - blir helt "sjuk" av nyte alle bildene dine.
    Legger bloggen din i bloggrullen min, for jeg vil gjerne følge med videre.

    Jeg er blitt mer og mer fotointeressert etter at jeg begynte å blogge.
    Og så ser jeg vi har hunder som ligner på hverandre :)

    Ha en fin kveld.
    :) Inger

    SvarSlett
  2. Hei du.

    Takk for tilbakemelding på bloggen.
    Den er helt ny, og første gang jeg prøver meg på noe slikt.
    Derfor blir den nok noe mangelfull, men man lærer jo av dette også.
    Jeg tar vedldig mye bilder, og de kommer nok her eller evt i en annen blogg, om jeg finner det for godt.
    Foreløpig her.
    Har hatt en hjemmeside, men den kostet bra mye pr år.
    Ellers er jeg på facebook, og har endel bilder der.
    Du må gjerne bli venn med meg om du ønsker, og hvis du er der.

    En flott kveld til deg.
    Anita Karin.

    SvarSlett