mandag 11. november 2013

Huff. Så røk den også.

 Anbefales ikke.




Seint lørdag røk min nye symaskin, som jeg kun har sydd på vel 14 dager.

Det var en stor skuffelse.

Ikke henter den opp undertråd, ikke syr den, bare elendighet. Kjøpte den på Coop Hypermarked på Lade i Trondheim. Et rskt kjøp fordi jeg trengte symaskin, for å hjelpe datter med gardiner, da jeg var på besøk.

Symaskinen kostet 2490, og så grei ut. Men aldri mer, fra en slik forretning.

Fikk ringt, og snakket med en ved elektroavdelingen. Ble helt satt ut av ting han sa.

Lurte på om jeg kunne sy, og om jeg ikke forsto at det var noe med undertråden. Spurte hvordan han kunne vite slikt. Sa da jeg hadde sydd siden først på 80 tallet, faktisk i over 30 år. Ja sikkert i 55 år også, svarte han.

Påsto at de ved supporten kunne hjelpe meg pr telefon, men det stemte ikke, etter at jeg hadde snakket med dem.

Fikk navnet, og ringte daglig leder ved samme forretning. Noe som gjorde dagen lysere.

Kan levere den på Coop Mo i Rana, og la dem sende den til reparatør. Men håper den er helt ødelagt, slik at jeg får en ny, for da bytter jeg symaskin mot noe annet.

Mitt neste symaskinkjøp, blir hos en egen forhandler for dette.

Advarer dere alle, mot å kjøpe de Coop selger.

Den bråkte mye, og til slutt takket den for seg.

Kjøpt 28 september 2013.

Singer Brilliance er navnet.

Godt min mor hadde symaskin, som jeg kunne låne til jeg bestemmer meg for å kjøpe ny.

Skitt au.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar