torsdag 17. januar 2013

Sjarmerende, og vakkert.

                                                
                                                             Sjarmerende stil

https://www.facebook.com/#!/pages/-Impressions-and-Dreams-of-a-beautiful-World-/179414708858097



Herlig.



Alt er mulig. Også en flatseng, fint pyntet til små og store gjester.
                                 Eller bare en kosekrok.



               Det er noe med gammelt trevirke, og gamle hus.
                                         https://www.facebook.com/#!/VacanzeAlpine?fref=ts


Denne alven flyr dit den trives best.

Alveland.

I Alveland,
der bor jeg nå.
Blant alver små,
og store.
Vi har vår jobb,
vi steller med.
Nå flyr jeg ut på jordet.

Blant strå og gress,
jeg tar en hvil.
i morgen blir det,
uten tvil,
en dag til nye ting.
Da drar jeg til,
mitt drømmeland,
for det, er dit jeg vil.

Blant blomster,
på en blomstereng,
på kløveren.
Der vil du finne meg.
For jeg skal møte lille alv,
 Britannia.
Jeg har ventet så på deg.

Anita Karin

17 januar 2013.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar